HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

torsdag 13 september 2012

Om FIRST FRIDAY HOPPING...

så vill jag säga Tack! till alla er som kom och Hurra! vad kul det var och Ja! vi ses igen.
Både kulturen och dess utövare och intresserade publik finns det gott om här i Vasastan -
det var väl det vi visste!!!

5 Oktober kl.16.00 - 20.00 kör vi igen-
kolla in vår hemsida när det närmar sig, för mer information.

 Så här såg det ut hos mig i fredags strax innan öppning:
(Tanken var också att vi alla skulle ta lite mingelbilder under kvällen, men eftersom det var så mycket folk hade jag fullt upp med att prata och visa och berätta så det hann jag inte med!)


Hållplatsskylten på plats...

Butiken strax före öppning...

Mailinglistan (för att få info om kommande evenemang) just före öppning
- när kvällen var slut var listan full med namn.


Lite smaskigheter bjöd jag på tillsammans med 10% på alla smycken!
Så tack alla för en trevlig kväll och välkomna åter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar