HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

måndag 15 april 2013

Manos!

Nu finns ett urval av mina smycken i den fina butiken Manos
på Renstjernas gata 22 på Söder i Stockholm.

Manos drivs av Karin Eriksson som är keramiker och gör fina föremål med ett formspråk
och en mönstervärld som jag känner mig besläktad med. Hon säljer förutom sina egna föremål ett litet fint urval av konsthantverk och illustrationer av andra konstnärer. Och nu alltså även mina smycken!
Jag rekommenderar varmt ett besök!






A selection of my jewellery is now for sale at the beautiful shop Manos in Stockholm.
Manos is managed by Karin Eriksson who is a ceramist and makes theese wonderful pieces above.
She sells not only her own ceramic, but has a fine selection of design and applied arts.
I strongly recommend a visit - it is a perfect place when you need a gift!

1 kommentar: