HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

måndag 17 juni 2013

Springer, springer...


Flower Walk av Eva Hjelte.
Springer fram i tillvaron är det enda jag gör känns det som...
Så eftersom vi inte har hunnit plocka ner utställningen hos mig på Norrtullsgatan 65,
så betyder det att sista chansen att se Eva Hjeltes fina illustrationer i tusch, akvarell och
acetontryck (och mina smycken) har flyttats fram till onsdag denna vecka.
Kl.16.30 stänger jag dörren och torsdag morgon kl. 8.15 går båten till ön
för midsommarfirande och DÅ skall jag sluta springa!

Running, running, all the time running..
Time is passing too fast and I have too many things to do.
That is why we haven´t had the time to close the exhibition so the last chance to see it, is now on Wednesday. I will close the door at 16.30 and on Thursday morning at 8.15 the boat leaves for the island where I will celebrate Midsummers eve. There and then I will stop running!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar