HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

fredag 9 augusti 2013

De första strecken...

.....







...på det tomma, vita pappret är det svåraste. Det här fina blocket och pennorna köpte jag i början av sommaren med tanken att - åh vad jag skall teckna i sommar! Blocket skall vara fullt efter semestern, men så blev det inte den här sommaren heller...Att låta något som är så roligt bli så svårt, att låta sig hindras av prestationskrav i ett vackert block är så dumt. Jag borde veta bättre! Men jag tecknade trots allt en del i sommar, på andra mer kravlösa papper, vilket var roligt. Jag har längtat efter det märkte jag och plötsligt satte jag igång att skissa på det som blocket var avsett för också, ett av höstens alla roliga projekt som är på gång! Om det får ni höra mer så småningom... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar