HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

onsdag 29 januari 2014

Hej och hå...

 
...vad tiden går!
 
Jag sitter och tittar upp på den röda fina julstjärnan som hänger i skyltfönstret, kanske att det börjar bli dags att ta ner den.
Tack och lov börjar ju ljuset komma tillbaka nu!
 
Här har varit fullt upp, därav tystnaden här...
 
En dag tisdag gjorde vi om butiken till fotoateljé, jag och
favoritfotografen Niklas Palmklint,
då såg det ut så här:
 

 
 
 Det är alltid så roligt att jobba med detta superproffs! Tack Niklas!
Vad dessa bilder skall användas till kommer ni få se så småningom..
....................................................................................
 
I går var jag på Konsthantverkarna vid Slussen och levererade nya smycken, jag är ju numera stolt medlem både där och i Nutida Svenskt Silver
 
 
 
Just nu och tom. den 6 februari pågår en fönsterutställning med verk av
oss som är nya medlemmar för i år.
Det vill säga Malin Stocke Wickström, Yoko Yamano,
Matilda Kästel och Karin Jaxelius.
 
Så kom och titta vetja!
 
..............................................................................
 
Något annat som är nytt för i år är att jag numera också finns på instagram!
Jag heter helena_sand_strom där.
 
Nu finns ju Instagramappen även för Androider, insåg jag.
 Instagrammandet blir som en liten snabb miniblogg med stort fokus på bilderna. Prova - det är kul!
.........................................................................
 
Så där - en liten snabb rapport om vad som händer här på Norrtullsgatan 65!
Vi hörs!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar