HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

torsdag 6 februari 2014

First Friday Hopping igen!

 
Äntligen är det dags för årets första First Friday Hopping - kväll
här hos oss i Vasastan i Stockholm. I morgon den 7 februari mellan kl 16 och 20 är ni varmt välkomna!
 
Det blir en kväll i kärlekens tecken eftersom
Alla hjärtans dag står för dörren.
 
Funderar du på att fria?
Jag har lång erfarenhet av att göra vackra, personliga
vigsel- och förlovningsringar. Kom in och få lite tips och råd!
 
Jag visar också exempel på fina, handgjorda kärleksgåvor
i olika prisklasser.
 

Litet stilrent guldhjärta, lika fint till vuxen som till det lilla nyfödda barnet...

 
Och så har jag ju äntligen fått mina nya askar med loggan på,
de vill jag ju gärna få visa upp också!

Halshänge "Körsbärsblom" i silver.
-kanske en fin gåva till någon du vill möta våren tillsammans med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar