HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

tisdag 4 februari 2014

Nytt år = nya askar!

 
Äntligen har mina nya smyckesaskar kommit!
Åh de är så fina!
Jag var lite nervös att de tunna linjerna i min logga
inte skulle se så distinkta ut, men det blev bra.
 
De runda är till ett ännu hemligt projekt,
som jag hoppas att jag får berätta om snart!
I morgon skall jag på ett möte...
 
(Den här lite suddiga bilden kommer från Instagram.)
 
Följ mig gärna där! Sök på helena-sand-strom så hittar ni mig!

 
Halssmycke med Keshipärlor och hängen,"Fröform" i oxiderat silver.
Jag tyckte så mycket om 20-talskänslan i den här bilden!


 
Fyrkantiga askar i olika storlekar.
Halssmycke och örhängen i serien "Körsbärsblom".
De finns ju numera också att köpa i Millesgårdens butik!
Ett väldigt fint ställe för en helgutflykt till exempel...
 
 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar