HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

onsdag 15 oktober 2014

I am Nature - Who are you?

 
Hej igen!

Så tyst som det har varit på den här bloggen nu så kan man ju tro att inget händer alls in min värld just nu, men det är ju tvärt om!
Det är ju bara så svårt att hinna med bloggandet,
trots att jag tycker det är både roligt och viktigt.
Instagram däremot är ett så mycket snabbare medium att använda
så där finns det tätare uppdateringar från min verksamhet.
Jag heter helena_sand_strom där.
Välkomna dit!


Ni som följer mig där har sett att jag totalt verkar ha snöat in på ormbunkar!
Det är sant, vackrare växt får man leta efter.
De här växtstudierna är början till en kommande utställning
som jag skall ha på Manos tillsammans med min vän Eva Hjelte
som är illustratör och konstnär.



Utställningen heter "I am Nature - who are you?"
och öppnar den 27:e november kl. 17 på Manos,
Renstiernas Gata 22, på söder i Stockholm.

Här kommer en liten förhandstitt...








På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar