HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

onsdag 26 juni 2013

I butiken på Sven-Harrys (Konstmuseum)...

....är det nu nyputsat och påfyllt på hyllan för mina smycken.
Såhär de sista dagarna före den (väldigt!) efterlängtade semestern ägnar jag mig
bland annat åt att fylla på lagren hos mina återförsäljare så att jag sen
med gott samvete kan stänga min egen butik.
Idag var det butiken på Sven-Harrys (Konstmuseum) tur.



Har ni ännu inte varit där så gör en sommarutflykt till detta spektakulärt snygga hus mitt i Vasaparken!
Jag fick en nästan religiös upplevelse där nyligen när jag såg utställningen med Sonja Larsons målningar, en av de bästa utställningarna jag sett på länge.
Där finns också en restaurant med härlig uteservering.... 
(och nej, tyvärr är jag inte sponsrad av dem...)

Några exempel på vad som finns hos Sven-Harrys:
Somriga halshängen i silver.

Halshänge i silver "Lotusblomma"

Halshänge i silver och sötvattenpärla "Vitsippa"

Halshänge i silver "Snäcka"

Örhängen i silver "Körsbärsblom", som på kort tid blivit en favorit hos många kunder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar