HELENA SANDSTRÖM - rapport från norrtullsgatan 65!

.

söndag 22 februari 2015

Sportlov!

 
Ja, läser man min blogg kan man ju tro att jag går från jullov
direkt till sportlov utan att ha gjort ett dyft emellan!
 
Riktigt så är det ju inte förstås,
snarare tvärt om, så bloggen har verkligen blivit lidande ett tag nu.
Men jag är laddad för att komma igång igen, så hav hopp...
Istället har jag varit desto mer aktiv på Instagram,
så följ mig gärna där också.
 
Sök bara på helena-sand-strom så hittar du mig!
 
 
Men nu har ju skolorna bestämt att det skall vara sportlov nästa vecka
så då får det väl vara så. Även om jag inte riktigt har tid
så skall det bli ganska skönt att åka skidor några dagar
och få lite ljus och luft.
 
Butiken är alltså stängd v.9.
 
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar